Michiel Roeleveld


In 2006 heeft Xseeding al aanpassingen doorgevoerd aan een oude webshop van Gezondheid aan huis. Dit was het startpunt van een vruchtbare samenwerking, die nog steeds - ruim 10 jaar later – voortduurt. In 2007 heeft Xseeding de huidige webshop van Gezondheid aan huis gebouwd. Michiel Roeleveld, directeur van Gezondheid aan huis, is positief over de samenwerking met Xseeding.

“Onze webshop is 100% maatwerk en dat werkt extra fijn. We hebben geen onnodige dingen in ons systeem en het is helemaal van onszelf. Doordat het maatwerk is, kunnen er specifiek voor ons verbeteringen worden doorgevoerd. Webshopland is in ontwikkeling en maatwerk past daar uitermate bij. De combinatie van deze factoren heeft ervoor gezorgd dat er automatisch een langetermijnrelatie is ontstaan.”

“Door onze jarenlange relatie kent Xseeding onze processen en kunnen zij daardoor goed met ons meedenken. Beide partijen hebben een eigen inbreng (en kennis) en dat werkt gewoon fijn. We hopen nog lang met Xseeding samen te werken.”